Dag 5

12 september 2012 - Golden, Canada

Vandaag zijn we over Trans Canada Highway richting Glacier National Park gereden.En wat een verschil weer met gisteren,nu was het groen,hoog en besneeuwde ijstoppen.

In Sicamous hebben we voor de 2e keer getankt deze reis,het word in de parken wel op je benzinemeter letten.De benzinepompen zijn er dun bezaaid!

In Mount Revelstoke Park hebben we een trail gelopen,de Skunk Cabbage.Was een korte trail maar wel erg mooi.

Vanuit Mount Revelstoke kom je in het Glacier National Park,daar hebben we de Hemlock Grove Trail gelopen.je loopt hier over houten planken over een drassig gebied met Red Cedar en Hemlock sparren waarvan de meeste minstens 350 jaar oud zijn!!

Bij de Beaver rivier de camper aan de kant gezet en een eitje gebakken en we kunnen er weer even tegen.

Het was een lange rit vandaag en zijn uiteindelijk in Golden uitgekomen.Een plaats met uitzicht op de besneeuwde toppen van de Kicking Horse Moutain.De zonsondergang was prachtig!Heb hier gelijk maar even een wasje gedraaid terwijl Ron de BBQ voor bereidde.Liet alles wel even binnen staan want in de boom naast onze tafel zat een eekhoorn op wacht.

Anders kan ik nog achter m'n maïs aan rennen ook!

Gelukkig hebben we hier weer internet,hopelijk op de parken ook.Morgen gaan we naar Banff,ben erg benieuwd hoor van veel mensen dat het er erg mooi is.Gebruik het woord mooi wel erg vaak hè?

1. Ronnie, Linda, Noor en Goof:
    13 september 2012
    Hey Ronnie en Astrid.

Wat genieten wij van jullie verhalen en foto's! We zijn kei jaloers en willen ook! Genieten jullie maar voor ons allemaal! Ronnie, jammer dat er in die plastic zak in het schuurtje geen geld zat! Hier in appeltjestern gaat alles goed. Moeders heeft gister een bakkie gedaan en ze vermaakt zich uitstekend. We hebben "even" jullie foto's zitten kijken. Ze vond het prachtig en is blij dat jullie zo genieten! Met de bully's en diertjes alles oke! Nou, hou ons op de hoogte!

Liefs Linda, Ronnie, Noor en een poot van Goof.