Dag 4

11 september 2012 - Vernon, Canada

Vanochtend na een flensjes ontbijt van Ron weer vertrokken,het weer was goed.

Dit was wel een erg mooie route langs rivieren,hebben de camper op een mooi plekje langs de rivier gezet en in het zonnetje een bakkie koffie gedronken en maar van het uitzicht genieten.

Verder op de route in Okanagan bij verschillende wijnhuizen geweest.Bij wijnhuis VulcanoHills een wijnproeverij gedaan.Hebben een fles rood en rosé gekocht.Het plan is om de flessen mee naar Nederland te nemen maar of dat ook gaat lukken.Onze grote wijnliefhebbende vriend Kai zou hier niet meer weg komen!!!

In het erg mooie plaatsje Peachland zagen wij helikopters water pakken en naar de bergen vliegen,dus dachten aan een bosbrand want het is hier erg droog.Maar lazen later in de krant dat er 4 huizen waren afgebrand.

In kelowna het laatste vis en vlees gekocht want in de nationale parken waar we de komende tijd zijn is erg weinig verkrijgbaar.En dan met een noodgang weg uit Kelowna wat een chaotische drukte.

Hebben een plekje gevonden in Vernon alleen hier geen internet,dus zijn we een stukje gaan wandelen en bij MC Donals uit gekomen en zit hier nu mijn verhaaltje te tikken met een cappuccino.met een Apple kan je alleen geen foto's op Reislogger zetten,dus hopelijk morgen weer verbinding dan zet ik ze alsnog erop.

1. Kai en jaco:
    12 september 2012
    Ben dan ook wel heel benieuwd naar de wijn!! Maar die komt vast niet gevuld mee haha. Groetjes Kai