Dag 21

28 september 2012 - Tigard, Oregon, Verenigde Staten

Kreeg vanochtend hier en vanuit Holland al felicitaties,bedankt allemaal!

Vandaag een rustig dagje thuis,laatste spullen worden ingepakt voor vertrek morgen.

Eerst even naar huis gebeld,het is fijn om weer naar huis te gaan.Een maand is een lange tijd van huis.

S'ochtends bij de koffie was oom Jan stiekum Cinnemon Rolls met heerlijk dipsausje gaan halen.Ze weten dat we deze de vorige keer zo lekker vonden en nog steeds.Deze zijn wereldberoemd alleen jammer dat wij ze in de Nederland niet kennen!!

De mannen zijn daarna naar Home Depot{bouwmarkt}vertrokken en hebben daar een beetje rond gekeken.

S'middags buiten gezeten,het was weer erg warm rond de 27/28 graden.En maar proberen om vogels op foto te zetten.Aanhouder wint!!

Rond 17.00 zijn we richting mijn nicht Angelique vertrokken,haar man was ook jarig.Hoe toevallig!Gelijk de hele familie weer bij elkaar,was weer een gezellige boel.

De hele aanrecht stond vol met de lekkerste pizza's.

Na het eten werd Chris aan de cadeautjes tafel gezet en werd de taart binnen gebracht en natuurlijk gezongen.Nadat de kaarsjes waren uitgeblazen,kwam er nog een taart binnen en deze was voor mij!!!!Dit was echt een verrassing!Een prachtige witte taart met bloemen.Ook voor mij werd er gezongen,alleen dan in het nederlands en de vrouw van mijn neef gaf de aanzet.Zij heeft het lang zal ze leven geleerd,en nog goed ook,heel knap!En ook ik blaas mijn kaarsjes uit,heb van beidde ouders van Chris een zelfgemaakt cadeau gekregen,zeer creatieve mensen.Van de moeder van Chris een tafelloper met tulpen en van zijn vader een gebreidde das,heeft hij werkelijk zelf gebreid.Erg lief dat ze aan mij dachten.Voor iedereen een flink stuk lekkere taart afgesneden,nog gezellig nagekletst.

Zijn bijtijds naar huis gegaan.Morgen wordt een lange dag en een nacht overslaan.Rond 10.00 worden we door Angelique naar het vliegveld gebracht en 13.25 vertrekt het vliegtuig rechtstreeks naar Amsterdam waar we de volgende morgen zondag 31 september om 8.30 aankomen.Dit was het een na laatste berichtje,het volgende komt gewoon weer uit ons mooie Appeltern!

1. Joyce, Matthijs & Brechtje:
    29 september 2012
    Dat gaat niet goedkomen met de terugreis..... 31 sept bestaat niet! Goede terugreis en tot gauw!
    Nog gefeliciteerd, superleuke foto's.

Groetjes uit beuningen
  2. Chantal:
    29 september 2012
    he ronnie en astrid
    kom er net achter dat jullie een leuke site hebben!!
    erg leuke verhalen en zo te lezen een hele leuke ervaring!!!
    wel thuis en welkom in het koude nederland

groetjes vanuit het mooie druten