Ronnie en Astrid  vakantie  2012

Reisverhalen:
Foto’s:
356

Over ons

Het is bij iedereen wel bekend,wij gaan graag op vakantie.

Een weekend,een week of zelfs een hele maand,wij trekken er graag op en willen dan ook zoveel mogelijk van de omgeving zien.

Worden door sommigen onder ons dan ook Dhr en Mevr Neckermann genoemd!

Over onze reis

Het aftellen is begonnen!

Wat in oktober 2011 nog zo ver weg leek,komt nu toch echt in zicht.

Vrijdag 31 augustus vliegen wij naar Seattle waar wij 1 nachtje verblijven.

De volgende dag vertrekken wij met de Holland America Line om een 7 daagse cruise door Alaska te maken,waar wij in diverse plaatsen van boord gaan.

Na deze week komen wij weer in Seattle aan waar wij de camper op gaan halen,om vervolgens dik 2 1/2 week door Canada te gaan touren.Na diverse rondreizen in Amerika,zijn  wij benieuwd hoe het bij de buren is!

Zijn dan ook erg benieuwd naar hoe een camper ons bevalt,beidde nog nooit gekampeerd!Het is natuurlijk wel luxe kamperen,een camper,maar toch!

Na 2 1/2 week gaan wij weer de grens over naar Amerika en rijden wij naar familie in Portland,Oregon,leveren de camper weer in en gaan een aantal dagen op de koffie!

Vier mijn verjaardag nog net in Amerika,om vervolgens de volgende dag 29 september op het vliegtuig naar Nederland te stappen,waar wij dan de volgende dag 30 september aan komen.

Wat de terugreis weer speciaal maakt is,dat mijn oom en tante gezellig mee terug naar  Nederland vliegen.

Zoals jullie zien een flinke reis,het lijkt ons leuk om jullie met leuke verhalen en foto's op de hoogte te houden!

Bezochte landen

Wij hebben 18 landen (8%) bezocht:

Aruba, Bahama's, Canada, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Marokko, Mexico, Monaco, Nederland, Portugal, Spanje, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.