Terug in Nederland

30 september 2012 - Appeltern, Nederland

Zijn weer veilig in Nederland aangekomen.

Zaterdag ochtend werden wij door mijn nicht Angelique naar het vliegveld gebracht.

Mijn tante probeerde bij het afgeven van de bagage nog om plaatsen naast elkaar te krijgen,mijn oom en tante zaten namelijk niet naast elkaar in het vliegtuig.Maar helaas het vliegtuig zat vol en ze moest het bij de gate maar weer proberen.

Toen waren wij aan de beurt om de koffers af te geven,wij wisten dat 1 koffer te zwaar was.De koffer was 3 kilo te zwaar en konden met geen mogelijkheid iets in de andere koffer of in de handbagage proppen.Dus,75 dollar aftikken!Als je later dan even rond kijkt en ziet dat de meeste 2stuks handbagage per persoon hebben,is het wel even balen.Wij hielden ons namelijk netjes aan de voorschriften van 1 handbagage per persoon.Als ik gewoon een tas uit mijn koffer had gehaald,gevuld had en als handbagage had gehouden,probleem opgelost en 75 dollar bespaard!Een les voor de volgende keer.

Een lange rij bij de douane,schoenen uit,riem af,het hele rataplan en dan de bodyscan.Eindelijk een keer geen gepiep bij Ron,hij kon zo doorlopen,is ook nieuw!

Hebben een bakkie koffie met iets lekkers genomen.Het wachten gaat toch wel sneller als je met z'n vieren bent.

Rond 12uur naar de gate gelopen in de hoop dat er nog iets aan de zitplaatsen gedaan kon worden,maar weer niet.Net voordat we gaan boarden word mijn tante omgeroepen en heeft ze gelukkig plaatsen bij elkaar.Bij een lange reis is het wel fijn om naast elkaar te zitten.

Rond 13.35 zijn wij vertrokken vanaf Portland en werd ons al meteen verteld dat we een uur eerder aankomen.Een uur is veel,dus hebben geluk.En komen dan inderdaad,Mathijs jij let goed op,de volgende dag 30 september thuis.In plaats van 8.30 komen we nu 7.30 aan.

Moesten alleen erg lang op de koffers wachten en was het nog na 8.30 dat we in de aankomsthal aankwamen.Daar stond gelijk familie te wachten,om mijn oom en tante op te halen.Dit was nog eens een leuke thuiskomst!Hebben nog even staan nakletsen en hebben afscheid, voor even genomen want we gaan ze gelukkig binnenkort nog zien.

Oom Jan en tante Martha,nogmaals bedankt voor de gezellige tijd en geniet van jullie cruise naar de Griekse eilanden!

Voor iedereen die ons de afgelopen weken gevolgd hebben,hopelijk hebben jullie er net zo veel plezier aan beleeft als wij.Kan nu weer even terug kijken wat we ook alweer de eerste dag gedaan hebben,want je raakt het echt kwijt.We hebben zoveel gezien en gedaan en zitten nu dan ook met zeer zware ogen op de bank.Nog even volhouden voordat we naar bed kunnen!Vanaf deze kant,bedankt allemaal voor jullie interesse en reacties,zo hadden we toch nog een beetje contact met het thuisfront.

Zien jullie gauw!

1. Joyce, Matthijs & Brechtje:
    1 oktober 2012
    Welkom Thuis en veel leesplezier van jullie eigen verslagen!

Groetjes
  2. Ron, tamara en de kids:
    1 oktober 2012
    welkomthuis en het was geweldig om jullie zo te kunnen volgen tijdens deze mooie reis. We komen snel langs om de verhalen nog eens live van jullie te horen. Voor straks slaap lekker en hopelijk gelijk terug in je oude ritme.
    x ons viertjes