Dag 3

10 september 2012 - Oliver, Canada

Vanochtend zijn wij na een tip van onze buurtjes op de camping gestopt in Keremeos.Hier vind je vele groente/fruit kramen langs de weg.Heb dan ook gelijk maar weer tomaten,mega komkommers en een zak mais gekocht.In nederland betaal je de hoofdprijs voor verse mais en hier koop je het gewoon per zak!   Heeeeerlijk!

Verder door gereden naar Osoyoos,deze plaats grenst aan Amerika.Hier ligt de enige woestijn van Canada en heb je ook ratelslangen.Hebben in Osoyoos een trail gelopen,was erg warm.Terwijl ik op het pad bij alles wat bewoog omkeek,hoopte Ron een ratelslang tegen te komen!Ja ik ook,veilig vanachter het raam van de camper,mafkees!

In het centrum van Osoyoos wat rondgelopen en bij een 7 eleven{winkel}koffie gehaald.We hoopte al dat deze winkel ook in Canada zat,hebben erg lekkere Vanilla cappucino en rond Haloween pumpkin cappucino,tuurlijk in een meeneem beker zoals alles in Amerika en dus ook in Canada.En deze lekker onder het eten in de camper opgedronken.

Onderweg naar Oliver rijd je op de wijnroute,hier heb je tal van mooie wijnhuizen.Deze weg vevolgd zich morgen en bezoeken er dan een paar.In Oliver hebben wij ook een camperplaats gevondenHebben niet kunnen BBQ want je waaide uit je schoenen,mischien morgen weer!.Gelukkig hebben we hier ook weer internet er klaagde al een hoop mensen over het slechte bereik maar ons bereik was prima en kon toch weer een verhaaltje schrijven, gaan vanavond naar de Voice off Holland kijken,tja je moet toch een beetje bijblijven he?

1. Johan:
    11 september 2012
    Goede morgen hier alles goed op een van de dijk afslaan incident na veel liefs uit a oh ronnie ik ben in top vorm
  2. Joyce, Matthijs & Brechtje:
    11 september 2012
    Ontzettend leuk om elke dag jullie reisverhaal te lezen, goed begin van de dag!
    Geniet van deze mooie reis!
    Liefs uit Beuningen