Dag 2

9 september 2012 - Princeton, Canada

Vanochtend na ontbijt eerst even naar huis gebeld,daar gaat alles gelukkig goed.Moeders geniet van het mooie weer en is erg blij met onze dagelijkse verhaaltjes die ze van Hans en Ans in de brievenbus vind!

Zijn daarna vertrokken en even gestopt in Lynden,nederlandse straatnamen en winkels!?Een erg mooi stadje.

20 minuten verderop gaan we zonder problemen de canadese grens over.

Hebben een steille trail gelopen naar de Bridal Falls,terug ging iets vlotter!

In Hope hebben we boodschappen gedaan,vlees voor de BBQ {Deze hadden we in amerika gekocht}moesten nog lachen, zagen een pot boerenkool van Hak in de schappen staan!Een paar lekkere broodjes gekocht voor de lunch.Als liefhebber van Sylvester Stallone films was het leuk om te weten dat in Hope Rambo First Blood is opgenomen,je heb er wel niets aan maar vond het toch leuk!!!

Hebben in Mannings Provincial Park een stop gemaakt om te lunchen,jammer genoeg in de camper want je waaide weg,temperatuur is overigens wel goed rond de 20 graden.Hebben hier nog een kleine trail gelopen.

In Princeton hebben we een mooie camperplaats gevonden aan de rivier,we hebben hier een buurman die tot zijn 4e in Nederland heeft gewoond en verstaat nog war nederlands.Op de cruise hebben we trouwens ook een man ontmoet die 31 jaar geleden tijdelijk in Nederland heeft gewoond en verstond en praatte zelfs nog redelijk nederlands.

S'avond de BBQ aangestoken,gaat hier overigens beter dan thuis daar hebben we van ellende een gasbbq gekocht,dat aansteken he?Daarna lekker bij het kampvuurtje gezeten en op de achtergrond het kabbelende riviertje,HEERLIJK!!!

1. Johan:
    10 september 2012
    Wie is die oude man met die stok ( ha ha ) veel liefs van j k te a
  2. Astrid:
    Jij bent er vroeg bij!!
  3. Ron, tamara en de kids:
    10 september 2012
    leuk om de verhalen te lezen. Het klinkt allemaal goed. Ik ben blij te horen dat het goed gaat thuis bij je moeder.
    veel plezier nog. x