Camperavontuur!

8 september 2012 - Lynden, Washington, Verenigde Staten

Een leuke avond gehad in Victoria gisteren.

Veel engelse invloeden,engelse pubs en mooie gebouwen,het weer was perfect nog lekker op terras kunnen zitten bij inderdaad een pub!

En ja hoor kwamen daar de eerste Engelse Bulldog tegen met een halve meter tong!!!!

Vanochtend om 9.30 van boord gegaan,het gaat allemaal zo snel en soepeltjes,ongelooflijk met 2000 mensen aan boord!

Een half uurtje rijden met de taxi en we zijn bij de camper pick up.

Hier krijg je een video te zien en word je nog eens persoonlijk alles uitgelegd over het hoe en wat van een camper.Het is maar goed dat er ook nog een '"gebruiksaanwijzing'" bij zit want het is wel heel veel informatie ineens.

Rond 13.30 zijn wij met de camper vertrokken,wij zijn al niet zo groot maar nu voel je je echt ienie mienie,3 meter breed en 7,50 meter lang.

Zijn naar WallMart gereden om alvast wat inkopen te doen,alleen geen eten wat dat kun je direct weer bij de canadese grens inleveren,dus hebben we vanmiddag maar goed gegeten.En halen morgen maar het verse gebeuren.

Rond 16.15 aangekomen op de camperplaats,waar het aardig druk was.

Alles geinstalleerd, stoeltjes uitgeklapt biertje erbij en genieten.Het is nu 19.15 en het is nog lekker buiten,de halve camping zit te BBQen.

Eindelijk ook weer fatsoenlijk internetbereik/verbinding en hoef geen minuten te kopen zoals op de boot,erg prijzig.

Morgenvroeg gaan we de canadese grens over.