Dag 15

22 september 2012 - Victoria, Canada

Zijn we weer!Internet op campground gaf problemen.Hebben nu een campground met erg trage internet,is in ieder geval iets.Dus we gaan weer verder bij dag 15:

Vanochtend een half uurtje later vertrokken.Konden voor de eerste keer deze reis niet uit bed komen.De lange dagen in combinatie met een niet al te comfortabel bed beginnen we nu te merken.Hebben een keer uitgeslapen tot maar liefst 8 uur!

Eerst het huis op wielen weer vol met benzine gegooid,lekker bakkie koffie erbij en rijden maar weer.

Rijden naar Victoria.

Onderweg stoppen we in Chemainus een klein plaatsje met overal muurschilderingen op gebouwen.Snoep gekocht in een Hans en Grietje snoepwinkel.Nadat het meisje ons vroeg waar wij vandaan kwamen,liet ze ons haar collectie drop uit Holland zien waar haar opa vandaan komt!Schoolkrijt was favoriet alleen de zoute drop,daar trok ze een gezicht bij!!!!

Wij of liever gezegd onze camper was ook een atractie volgens de chinese toeristen.Er stonden op een gegeven moment wel 3 chinesen onze camper te fotograveren terwijl wij binnen zaten te eten!Chinesen maken werkelijk overal een foto van!

In Victoria vinden we halverwege de middag een campground in een haven,het laatste plekje bleek later.Alleen waren er daar problemen met het water wat gelukkig dezelfde dag nog was opgelost.Alleen het internet werkte op maandagochtend nog niet!

Hebben een watertaxi naar Victoria genomen.Met de Holland America Line waren we hier 2 weken geleden s'avonds ook al maar vonden dit een erg leuke plaats dat we hiet 2 dagen blijven.

Hebben bij een visrestaurant aan het water lekker gegeten.Ik een combinatie van krab en kreeft en Ron beef wellington.En als toetje een mega stuk ijstaart met 2 lepeltjes want alleen kreeg je het niet op!

Nadat we de taxi terug naar de campground namen bleek er in de straat feest te zijn,lampionnenfeest met muziek.Even wezen kijken alleen de muziek was niet echt onze smaak.Maar toch leuk!