Dag 17

24 september 2012 - Puyallup, Washington, Verenigde Staten

Om 7.40 staan we bij de ferry.En of er nu een grapje werd gemaakt,we konden niet mee!Maar hij zou wat proberen te regelen.Yes het is gelukt en nee,we hoefde geen smeergeld te betalen!

Ik ben naar de Douane gelopen om onze papieren te regelen,hoefde gelukkig alleen de papieren te laten zien omdat we al in Amerika geweest waren en nu weer terug komen.Ron loopt met ons laatste beetje verse groenten en fruit naar een depot voor studenten,je mag geen groente en fruit mee de grens over nemen.Zo maak je er in ieder geval nog iemand blij mee,zonde om weg te gooien!

Gelukkig hadden we gisteren bij de Whale Watch weer strak blauwe lucht want nu zat het weer potdicht met mist!We hebben deze vakantie wel vaak erg veel geluk gehad. We hebben ook andere verhalen gehoord!

Rond 12.30 komen we aan in Port Angeles en mogen gewoon doorrijden,geen controle.Vanaf hier rijden wij richting Tacoma.Gaan daar wat shoppen en proberen in de buurt een campground te krijgen.

Het is weer even omschakelen van kilometers naar miles,van liters naar gallons en van veel groen naar veel verkeer.

In Tacoma wat inkopen gedaan voor de hondjes,amerikanen zijn echte dierenliefhebbers.Er is veel te krijgen voor een betaalbare prijs,in Nederland betaal je soms belachelijk prijzen.En Jacco,heb voor jou ook leuk bullenspul!!!

Omdat we 2 dagen geen internet hadden is het nu even zoeken naar een campground.De Tom Tom geeft niet duidelijk aan of het RV/Motorhome campgrounds zijn.Het is 19.30 en net donker als we er 1 vinden~.In Puyallup.Het lijkt eerder een grindbak dan een campground.Maar goed we kunnen weer slapen!

Morgen even naar een shoppingmall en dan naar mijn oom en tante in Portland.Kijken er naar uit om ze weer te zien!Dus oom Jan en tante Martha,tot morgen en alvast welterustten!

1. Kai en jaco:
    25 september 2012
    ben benieuwd astrid, zo leuk al jullie verhalen!!!! zondag zijn we in druten ivm opening winkel johan en milena, zijn jullie al thuis dan,,,,,, lebber van de bullen
  2. Astrid:
    27 september 2012
    Wij landen zondag ochtend om 8.30 en zijn waarschijnlijk rond de middag thuis.xx