Aangekomen

31 augustus 2012 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Vrijdagochtend vertrok het vliegtuig met een kleine vertraging en kwamen wij voor jullie nederlandse tijd om 21.00 aan.

Voor ons werd de klok 9 uur teruggezet en was het 12.00 in de middag en hadden zo de hele dag nog voor ons.

Op luchthaven de taxi naar het hotel genomen,koffers in de kamer gezet en er op uit getrokken.

Zijn naar Pike Market gelopen een soort openlucht/overdekte markt waar ze bloemen,kruiden en vooral vis verkopen,je komt hier ogen te kort!

Deze markt bestaat al een dik eeuw!

Hebben aan de Waterfront een '"bucket coronitas'"genomen,een emmer met 5 kleine flesjes corona en geproost op de vakantie!

Zaten daar zo lekker in het zonnetje,rond de 20 graden,heerlijk!!!dat wij gelijk maar iets te eten hebben genomen.

Zijn via de winkelstraat terug gewandeld naar het hotel,het viel ons al direct op dat er veel daklozen en ongure typetjes rond liepen.

Het is nu inmiddels 21.35 en nu begint de vermoeidheid toch wel toe te slaan en gaan we het bed opzoeken.

Morgenochtend vertrekken wij naar de haven om te gaan boarden!

1. Henk en Ineke Hijmans:
    1 september 2012
    Whow, wat een prachtige foto in het donker met die lichtjes!!!!
  2. Ronald:
    1 september 2012
    Mooi man geniet er van groetjes
  3. Johan:
    1 september 2012
    Ge wont hier mooi lekker aan de koffie met appelgebak nee wiane is er niet bij bij sprookjeshof bij nk aangevaren veel liefs uit de gentenhof